Wednesday 17 January 2018

Tag it! - Kartonček!

Hello there,
It's time for a very first Create a smile challenge!! :D
Živjo,
Čas je za čisto prvi Create a smile izziv!! :D

I made this:
Jaz sem naredila tole:
The theme this time is TAG IT and you have two weeks to participate in the challenge. One lucky winner will win a 25€ gift certficate!! :)
Tokratna tema je KARTONČEK (tag) in na voljo imaš dva tedna, da sodeluješ pri izzivu. En srečnež bo zadel tudi darilni bon v vrednosti 25€!! :)
I made a watercolored background and I was dying to use this bear, so I made this a happy mail tag. I colored him in with alcohol markers and use white gel pen to add some details.
Na kartončku sem s pomočjo distress blazinic naredila akvarelno ozadje in res sem si želela uporabiti tega prikupnega medvedka, zato sem naredila kartonček, ki oznanja novo pošto. Medvedka sem pobarvala z alkoholnimi flomastri in dodala nekaj belih detajlov.

I hope you will join us at our first CHALLENGE at Create a smile blog! :)
Res upam, da se nam boš pridružila pri našem prvem IZZIVU na Create a smile blogu! :)

Thanks for visiting my blog!
Hvala, da me spremljaš!
Kajcyika
--------------------------------------------------------
Supplies:

Create a smile - BEAR MAIL
Create a smile - BEAR MAIL
Shop at:
OTHER

Distress ink - STORMY SKY
Distress ink - STORMY SKY

Spectrum noir alcohol markers
Spectrum noir alcohol markers

Sakura - WHITE gel pen
Sakura - WHITE gel pen

Studio Katia dies - DOTTED SHAKER TAG 2
Studio Katia dies - DOTTED SHAKER TAG 2
Shop at:
SK
Distress ink - TUMBLED GLASS
Distress ink - TUMBLED GLASS

4 comments:

  1. No, tale tag pa res nariše nasmeh na obraz. Samo dobro pošto prevaža. Simpatičen motiv ...

    ReplyDelete
  2. Prav simpatičen je ta medvedji pismonoša. Zelo lepo akvarelno ozadje, odtis perfektno pobarvan in tagec krasen.

    ReplyDelete
  3. u krasen izziv, tagi pridejo zmeraj prav. Tvoj hitri medo je prav simpatičen :-)

    ReplyDelete

Thanks for your attention and lovely comments! ♥