Friday, 9 September 2016

Preprosta, a lepih barv

Živjo,
Danes sem čisto v ustvarjalnem elementu! Pokažem ti še drugo čestitko, ki sem jo naredila. :)

Poglej:

Tokrat sem poskusila narediti vrtečko in mislim, da bi se morala bolj vrteti, ampak kljub temu mi je všeč. Odločila sem se, da bom večkrat uporabila te barve! Super so. :)

Še izzivi, ki jih lovim in upam, da ne zamudim:
Less is more #292: A PEACKOCK'S FEATHER COLORS
Cas(e) this sketch #189 
Cute card #442: ANIMALS

To bo pa res za danes vse! :)




Hvala, da me spremljaš!

Kajcyika
--------------------------------------------------------
Thanks for your attention and lovely comments.
You are welcome to visit my facebook page. :)

5 comments:

  1. This is ever so pretty! I love the soft background inking and the interactivity of the butterfly circling round. Thanks so much for playing with us at Less is More :)

    ReplyDelete
  2. prekrasni CAS je tole, tako elegatno!

    ReplyDelete
  3. Stunning, love the layout and your blending.

    ReplyDelete
  4. Beautiful card. I love the softly shaded colors and the butterfly is beautiful! Thanks for joining us at CAS(E) This Sketch!

    ReplyDelete

Thanks for your attention and lovely comments! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...