Friday 10 July 2015

Prva objava in prva prijava na izziv :)

Živjo,

Moje ime je Kaja in izdelovanje čestitk in ostalih ročnih del je zame sprostitev, ter veliko veselje. Čeprav bolj intenzivno ustvarjam šele nekaj mesecev in se moram še veliko naučiti, sem se odločila, da si izdelam svoj blog in svoje izdelke pokažem tudi vam. 


Tukaj je torej moja prva čestitka, ki jo delim z vami:


S to čestitko se prijavljam na moj čisto prvi izziv : CRAFT-alnica: Izziv #138: PAPER PIECING
Z dizajnerskega papirja so izdelane obleke, košara in oba pripomočka za baseball. Ostalo pa sem pobarvala z distress blazinicami.

S tem se za danes posljavljam in upam, da ti je moja čestitka všeč. :)


Kajcyika :)

--------------------------------------------------------

Thanks for your attention and lovely comments. 

13 comments:

  1. Dobrodošla Kaja :-))
    Lepo, da si se odločila svoje umetnine tudi deliti z nami.
    Ta "naš svet" postaja vse večji in večji ... in ustvarjanje je res pravi balzam za dušo.
    Čudovito voščilnico si naredila in uporabila simpatično štampiljko.
    Hvala, ker ustvarjaš z nama v CRAFT-alnici ... Srečno!

    ReplyDelete
  2. Živjo Kaja in dobrodošla med nami. Vesela sem, da je ravno tvoja prva objava na blogu namenjena Craft-alnici. Tvoja miškota sta tako simpatična, lepo si ju oblekla v zaželjeni tehniki.
    Hvala, da si se nam pridužila in srečno v izzivu Craft-alnce. Pozdravček Lili

    ReplyDelete
  3. Živjo Kaja in dobrodošla med nami. Vesela sem, da je ravno tvoja prva objava na blogu namenjena Craft-alnici. Tvoja miškota sta tako simpatična, lepo si ju oblekla v zaželjeni tehniki.
    Hvala, da si se nam pridužila in srečno v izzivu Craft-alnce. Pozdravček Lili

    ReplyDelete
  4. Dobrodošla v blogerski svet - tu se imamo super in želim ti veliko ustvarjalnih idej in objav :).
    voščilnica je čudovita, obvladaš štampiljkanje in barvanje.

    ReplyDelete
  5. Punce, hvala vsem. Vaš komentar in to da vam je moja čestitka všeč mi res veliko pomeni! :)

    ReplyDelete
  6. Dobrodošla. Lepa, navihana voščilnica. Všeč mi je.

    ReplyDelete
  7. Dobrodošla. Lepa, navihana voščilnica. Všeč mi je.

    ReplyDelete
  8. Zelo lušten motiv si izbrala in tudi barve so mi všeč!

    ReplyDelete
  9. Hvala tudi vama Renata in AndrejaM, se bom trudila še naprej :)

    ReplyDelete
  10. Dobrodošla med blogarke in ustvarjalke. Super si začela in lepo si se potrudila malimi oblekicami. Kar pogumno naprej, se že veselim novih izdelkov. grem kar pokukat ;-)

    ReplyDelete
  11. Dobrodosla v blogerskem svetu. Krasna, razigrana cestitka. :)

    ReplyDelete
  12. Zelo mi je všeč tvoja voščilnica in izbran motiv, ki zelo lepo paše na črno ozadje. Hvala, ker si se nam pridružila na izzivu. Lp, Anja Ž.

    ReplyDelete
  13. hvala vsem in upam, da vam bodo tudi ostali moji izdelki všeč :)

    ReplyDelete

Thanks for your attention and lovely comments! ♥