Sunday 13 March 2016

Uživanje na soncu - Enjoying on the sun [Sassy sketcharinos #002]

Živjo,
Danes imamo pri Sassy Sketcharinos nov izziv za vas. Kot vsak teden je to tudi ta seveda skica. 
Hello there,
Today we have a new challenge for you at Sassy Sketcharinos. As every week we have a sketch you need to follow.

Poglej mojo čestitko:
Look at my card:

Skica pa izgleda takole:
And the sketch looks like this:

Spet sem se odločila pobarvati pingvinčka, ki tako lepo uživa na blazini, da si želim, da bi bila tudi sama kje na sončku in pila osvežilno pijačo. Joooj komaj čakam poletje!
I decided to color this little penguin again. He is enjoying so much on that inflatable cushion that made me wanna go to the seaside and drink something refreshing. Can't wait to the summer to come!

Zares bomo neizmerno vesele, če se nam pridružiš na tokratnem izzivu. Komaj čakam, da vidim kaj si ustvarila. :)
We will be really happy if you decided to participate in our challenge. Can't wait to see what you come up with! :)

Hvala, da me spremljaš!
Thanks for visiting my blog!

Kajcyika
--------------------------------------------------------
Thanks for your attention and lovely comments.
You are welcome to visit my facebook page. :)

4 comments:

  1. Tale je pa tudi mene kar v poletje odnesla. Super barve in zelo lepa postavitev po skici.

    ReplyDelete
  2. Odlične barve si izbrala, krasen motiv, lepa postavitev, skratka še ena lepotička izpod tvojih rok. Sinoči sem končno uporabila papir iz tvojega bonbončka. Čudoviti so, da mi jih je kar škoda porabiti. LP:)

    ReplyDelete
  3. Lepo bi bilo na mestu tega pingvinčka. Lušna voščilnica.

    ReplyDelete
  4. Pridno si ustvarjala in objavljala pretekle dni. Zelo lušne zadevice.

    ReplyDelete

Thanks for your attention and lovely comments! ♥