Sunday 30 October 2016

Bonbonček za 50 sledilcev - Candy for 50 followers

Živjo,
Hvala, hvala, hvala! 50x hvala! Zakaj se zahvaljujem? No, ne dolgo nazaj sem prišla na blog in videla, da sem dosegla 50 sledilcev in v zahvalo bi vas rada malo posladkala. :)
Hello there,
Thank you, thank you, thank you! 50x thank you! Why I'm thankful for? Soooo, not so long ago I came to my blog and saw that I hit 50 followers. That's why I would like to giveaway some candy. :)


Ker se približuje zima je tudi moj bonbonček zimsko obarvan. :) Če si ga želiš moraš narediti naslednje stvari:
- Pusti komentar na te objavi, da bom vedela, da želiš sodelovati
- Bodi moj sledilec
Če želiš (ni nujno, bila bi pa hvaležna) pa lahko objaviš zgornjo sliko na svoj blog. Upam, da nisem preveč zahtevna :)
My candy is winter themed because you know... Winter is coming. ;) If you want to be able to win it you have to do this few things:
- Leave a comment here, so I know you want the candy
- Be my follower
Optional (it's not obligatory but I would really appreciate it): Put the image of the candy on your blog.
I hope it won't be too difficult for you to do all the things from above :)

Časa za fočkanje imaš en teden, torej do naslednje nedelje, 6.11.2016. :)
You've got one week to participate, so till next sunday the 6th of November 2016. :)

Hvala, še enkrat, da me spremljaš. Upam, da vaš da cenim čisto vsakega izmed vas!
Thanks for visiting my blog once again. I hope you know I really appreciate every one of you!



Kajcyika
--------------------------------------------------------
Thanks for your attention and lovely comments.
You are welcome to visit my facebook page. :)

14 comments:

  1. iskrene čestitke za 50....in gremo na 100 :)

    ReplyDelete
  2. Čestitke draga Kaja, veliko ustvarjalnega navdiha tudi v nadalje, vedno je v užitek pokukati k tebi, saj vedno ustvariš kaj svežega, tebi lastnega, lepo te pozdravljam, Tanja.

    ReplyDelete
  3. Čestitke za 50tko. Rada pokukam k tebi ;-)

    ReplyDelete
  4. Kaja, lepo je obiskati tvoj blog in pogledati tvoje voščilnice. In rada se posladkam z bonbončki. Lp

    ReplyDelete
  5. Kaja živjo, me veseli, da sem te spoznala tudi v živo pri Marini :) Tvoje voščilnice so mi izredno všeč, ne vem, kje sem se potikala prej, da te nisem 'izsledila' :) Z veseljem sem se vpisala na seznam tvojih spremljevalcev. hvala za možnost bonbončka, bodi lepo :)

    ReplyDelete
  6. čestitke za 50-ko in veliko ustvarjanja še naprej, krasen stil imaš!

    ReplyDelete
  7. Čestitke za tvojih 50 sledilcev in še veliko le-teh ti želim, predvsem pa še naprej čudovitega ustvarjanja. Bonbonček je zelo sladek.

    ReplyDelete
  8. Čestitke za 50 sledilcev. Na tvoj blog je vedno lepo priti, saj vedno ponudiš kaj zanimivega in lepega. Veliko ustvarjalnega navdiha še naprej ter veliko prijetnih ustvarjalnih uric.

    ReplyDelete
  9. Iskrene čestitke Kaja :-) Če sešteješ te, pa še sledilce na instagramu nas je lep kupček, ki radi obiščemo tvoje strani in pri tebi najdemo navdih :-) Še veliko srčnih in navdihujočih objav ti želim, Majda

    ReplyDelete
  10. Čestitke Kaja. S krasnimi izdelki, ki jih ustvarjaš, sem prepričana, da bo število hitro narastlo. Obilo ustvarjalnih idej ti želim tudi vnaprej. Lp

    ReplyDelete
  11. Čestitke Kaja!! Čudovite izdelke ustvarjaš in te zelo rada obiščem. Zelo zelo ZELO so mi všeč tvoje CAS voščilnice, saj ih namreč tudi najrajše izdelujem. :o) Želim ti še veliko čudovitih izdelkov in spremljevalcev. :o) Hvala za bonbonček! Čudovita si! :o) xx

    ReplyDelete
  12. U, bonbonček! Pridno se postavljam v vrsto zanj. :-) Rada prihajam k tebi na obisk. Čudovite CAS voščilnice ustvarjaš. Želim ti veliko ustvarjalnih idej in veliko spremljevalcev. :-)

    ReplyDelete
  13. Congrats on your milestone! You are an amazing crafter, so it's a pleasure to be a follower!
    {hugs}
    Debbie

    ReplyDelete
  14. Čestitke za 50 sledilcev, verjamem, da jih bo kmalu še veliko več. Zelo rada pokukam na tvoj blog, čeprav sem zadnje čase malo odsotna tako na svojem, kot na vaših blogih. Pa saj bo bolje. Sem pa vesela, da sem še ujela zadnji dan za sodelovanje v tvojem slastnem bonbončku.
    Lp

    ReplyDelete

Thanks for your attention and lovely comments! ♥