Monday 7 November 2016

Dobitnica bonbončka - Candy winner

Živjo,
Rada bi se zahvalila čisto vsaki, ki si je vzela čas in komentirala na objavo za bonbonček in pa seveda sploh za to, ker se vam zdijo moji izdelki dovolj dobri, da mi zato tudi sledite. :)
Hello there,
I would like to thank every single one of you who took time and comment on my candy post. And ofcourse I would also like to thank you once again for following my blog. :)

Kot ponavadi, sem imela tudi tokrat pomoč pri izbiri zmagovalke. Kakšno pa lahko vidiš na spodnjih slikah. :)
As usual I had some help with drawing the winner. You can what kind of help the pictures bellow. :)
Moj mali pomočnik Lan je izžrebal:
My lovely assistant Lan draw:
KETI!!!

Prosim, da mi posreduješ tvoj naslov na kajcyika.crafts@gmail.com - mislim, da ga še nimam :)
Please send my you address on kajcyika.crafts@gmail.com - I think I don't have it yet. :)

Hvala, za sodelovanje in obljubim, da bom kmalu podarila še kakšen bonbonček. :)
Thank you for participating, I promise I will have new candy for you soon! :)

Hvala, še enkrat, da me spremljaš. Upam, da vaš da cenim čisto vsakega izmed vas!
Thanks for visiting my blog once again. I hope you know I really appreciate every one of you!



Kajcyika
--------------------------------------------------------
Thanks for your attention and lovely comments.
You are welcome to visit my facebook page. :)

7 comments:

  1. :o) Super pomoč. :o) Četitke Keti na bonbončku tebi pa hvala na možnosti. Super si! :o) xx

    ReplyDelete
  2. Čestitke Keti. Tvoj pomočnik pa je pravi mali lepotec.

    ReplyDelete
  3. Ula-laaa. Hvalaaaa <3 Že pišem.

    ReplyDelete
  4. Čestitke Keti. :-) Lušnega pomočnika imaš.

    ReplyDelete
  5. Lan ima pa tako skodelico kot jaz!!!
    Čestitke Keti za srečo pri žrebu.

    ReplyDelete
  6. Vidim, da je žrebanje teklo kot po maslu :), ob tako pridnem pomočniku
    Čestitke nagrajenki.
    Lp

    ReplyDelete
  7. Ob tako imenitnemu pomočniku je šlo vse kot po maslu! Keti - čestitke!!!
    Prijazen pozdravček, Majda

    ReplyDelete

Thanks for your attention and lovely comments! ♥