Monday 31 December 2018

Goodbye 2018! - Adijo leto 2018!

Hi there,
We are saying goodbye to the year 2018 and saying hello to the 2019. Time flies and this year I couldn't make as many cards to send out to my frinds as I wanted to. 2018 brought some big changes to me... I graduated collage, I got my first job and along with some other things this resulted in spending less time doing things I love most, like making cards. My only wish for next year is to be more involved in the things that matter to me the most. I wish the same for you! 
Živjo,
Počasi se poslavljamo od leta 2018 in pozdravljamo leto 2019. Čas beži in letošnje leto je šlo mimo mene kot bi mignil in zaradi tega mi ni uspelo poslati prijateljem toliko voščilnic kot bi si želela. 2018 je bilo zame prelomno leto v kar nekaj pogledih.. Diplomirala sem, dobila prvo resno službo in poleg nekaterih drugih stvari je to privedlo do tega, da sem počela manj stvari v katerih uživam. Zato je moja edina želja za naslednje leto, da preživim čas tako, da bom počela stvari, ki mi največ pomenijo. In to želim tudi vsem vam!

Hope this explains why many of you didn't get a Christmas card from me this year. I apologize for that and I will try my best to send you a card or two next year!
Upam, da to razloži zakaj večina od mene letos ni prejela božične voščilnice. Za to se opravičujem in obljubim, da bom naslednje leto bolj pridna pri pošiljanju!

Now, it's time to celebrate! 
HAPPY NEW YEAR!
Sedaj pa je čas za praznovanje! 
SREČNO NOVO LETO!

Big hugs to all of you!
Velike objeme vsem!
Kaja

3 comments:

  1. Lepo praznuj in vse dobro v novem letu!

    ReplyDelete
  2. Čestitke Kaja, za diplomo in službo. In res na koncu največ pomeni, da delaš stvari, ki te veselijo in uživaš ob tem. Na to se moramo kar večkrat spomniti, ker včasih pademo v rutino, ki nas od tega počasi oddalji. Naj bo 2019 najboljše doslej!

    ReplyDelete

Thanks for your attention and lovely comments! ♥