Friday 11 January 2019

One-layer card - Enoplastna voščilnica

Hi there,
It's friday and this means I have another card using the Hedgehog hollow box for you! :)
Živjo,
Petek je in to pomeni, da imam zate pripravljeno novo čestitko, kjer uporabim izdelke iz Hedgehog hollow škatle! :)

Take a look:
Poglej:
This time I made a one layer card using the no-line coloring technique. I decided to keep the card simple since it's a sympathy card that is not meant to be cheerful.
Tokrat sem naredila eno plastno čestitko na kateri sem uporabila tehniko brezčrtnega barvanja. Samo čestitko sem pustila kar preprosto, saj sožalnica ne sme biti razigrana. 

Thanks for visiting my blog!
Hvala, da me spremljaš!
Kaja
--------------------------------------------------------
Supplies:
The hedgehog hollow - SEPTEMBER 2018 BOX
The hedgehog hollow - SEPTEMBER 2018 BOX
Shop at:
HH

3 comments:

Thanks for your attention and lovely comments! ♥