Saturday 16 February 2019

Creativation & Life update - Creativation & Novice

Hi there,
Brace yourself, long post is coming! :D You may heve noticed that I have not been posting much on my blog or my social media. I will explain everything in this post, but before we get in to that I would like to show you some pictures. :)
Živjo,
Pripravite se, prihaja dolga objava! Kot si mogoče opazila zadnje čase ne objavljam veliko na blogu ali socialnih omrežjih. V tej objavi bom razložila kaj se dogaja, ampak preden se spustim v to bi ti rada pokazala nekaj slik. :)

If you follow me on instagram then you know that I was attending Creativation last month. And I must say it was a dream come true! It's hard to describe everything in just a few words, but if I have too choose one word to describe it, I would use: magical. It still feels unreal to think that I got to meet so many awesome people from card making industry. 
Če mi slediš na instagramu potem veš, da sem bila prejšnji mesec na Creativation v Phoenixu. Moram priznati, da so se mi izpolnile sanje! Težko je vse skupaj opisati v parih besedah, ampak če že moram izbrati eno besedo, ki opiše moje občutke, bi uporabila: magično. Še vedno se im zdi neverjetno, da sem imela priložnost spoznati vse super ljudi iz naše ustvarjalne stroke. 

I could write a suuuuper long blog post, but I think it's better that the pictures do the talking. :D
Napisala bi lahko suuuuper dolgo objavo, ampak mislim, da je bolje, da slike opišejo mojo zgodbo. :D

Let's start with people who made it possible for me to be there - The Hedhehog hollow team!
Začnimo z ljudmi, ki so mi omogočili, da sem prišla tja - The Hedgehog hollow ekipa!

The place where Creativation is being held - the Phoenix convention center.
Kraj kjer se nahaja Creativation - Phoenex convention center.

I met TONS of awesome people and here is just few of the pictures we took. I forgot to take pictures with many people, since I enjoyed their company so much, we just didn't have time to take them!
Spoznala sem OGROMNO super ljudi in tukaj je le nekaj fotografij, ki sem jih posnela. Moram priznadi, da sem se z veliko izmed ljudi, pozabila slikati, saj je bilo vedno bolj zabavno klepetati, kot razmišljati o slikanju!









As said, this is just a small bits of my time there, but every single picture has so many memories attached to it.
Kot sem že rekla, to prikazuje le malo momentov preživetih tam, ampak čisto vsaka slika je polna spominov.

Ok, now to my life update.. Many of you know I just got my first regular job few months back and this means I have much less time to craft. I won't go into details, but I want to let you know that I will be present even less in the next few months. I will try to stay as involved as I can and hopefully I will be back to crafting normaly soon. 
Ok, sedaj pa k novicam.. Veliko izmed vas ve, da sem nekaj mesecev nazaj dobila svojo prvo redno služno in imam za to veliko manj časa za ustvarjanje. Ne bom šla v podrobnosti, ampak hočem da veste, da bom zaradi tega v naslednjih mesecih še manj prisotna v ustvarjalnem svetu. Probala bom ostati kar se da vključena in upam, da se čim prej spet vrnem na stara pota ustvarjanja.

I will miss you in the time I am not as present! Hope you will keep in touch!
Pogrešala bom čisto vsakega izmed vas v času, ko ne bom toliko vključena! Upam, da vseeno ostanemo v stikih!

Biiiiig hugs to all of you!
Veliiike objeme vsem skupaj!

A picture of celebration of my birthday last month. I would like to thank everyone who sent me a card! I didn't have the time to say thank you yet! THANK YOU! I really appreciate it!
Še slika praznovanja mojega rojstnega dne prejšnji mesec. Ob enem bi se rada zahvalila za vse voščilnice, ki sem jih prejela! Nisem se še imela časa zahvaliti! HVALA! Res sem vam iz srca hvaležna!

Kaja

19 comments:

  1. Jaz sem te budno spremljala na Instagramu in uživala s tabo. Me veseli, da si izkoristila maksimalno in uživala. Srečno v službi ampak priporočam, da si vseeno vzameš kak trenutek za ustvarjanje. Se vidimo.

    ReplyDelete
  2. Thanks for sharing this ! Best wishes for the new job... I will miss your beautiful cards!

    ReplyDelete
  3. Loved reading it all..enjoyed the pics here and on Instagram as well...Best wishes for your new job and everything you do,Stay blessed!!

    ReplyDelete
  4. Bravo!!!
    Vse dobro na tvojih poteh,
    se beremo
    Tamara

    ReplyDelete
  5. bravo, bravo!
    mislim, da smo te vse ustvarjalke iz slovenije, ki smo na ig, spremljale in uživale s tabo na tem mega dogodku in še potem na potovanju s tabo.
    uživaj življenje, tudi s službo seveda in se vidimo kaj v ustvarjalnem svetu.
    upam, da čisto brez ustvarjanja le ne boš mogla :)

    ReplyDelete
  6. Čestitke za službo! Hvala, da si svoje nepozabno doživetje čez lužo delila z nami. :-)

    ReplyDelete
  7. Bravo Kaja. Mislim pa, da nisi doživela le svojih sanj, pač pa tudi sanje marsikatere ustvarjalke. Čestitke tudi za službo.

    ReplyDelete
  8. Oh now I know!! I left a msg on IG.. and then thought let me check your blog. Amazing pics and hope you are well settled in your new job.

    ReplyDelete

  9. Thanks for posting this valuable information, really like the way you used to describe.

    ReplyDelete

  10. Hope I'll get such posts in future too.

    ReplyDelete
  11. Really I am impressed from this post.

    ReplyDelete
  12. Thanks so much for this post, pretty worthwhile material.

    ReplyDelete
  13. Thanks for the useful information. It's more informative and easy to understand. Please help me suggest CBSE

    ReplyDelete
  14. Thanks in favor of sharing such a nice idea, paragraph is good, thats why i have read it fully.

    ReplyDelete
  15. I think a lot of articles related to are disappearing someday.

    ReplyDelete
  16. So it is interesting and very good written and see what they think about other people

    ReplyDelete

  17. I’m going to bookmark your site and keep checking for new details about once per week.

    ReplyDelete

Thanks for your attention and lovely comments! ♥